✿ خوش آمدید به وینکس کلاپ✿

❤(◕‿◕)وینکس کلاپ❤(◕‿◕)

بزرگترین گروه دخملونه

سلام بچه ها به وینکس کلاپ خوش آمدیدتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دراین جا من ازهمه ی وینکس آپ میکنم

قوانین رابخون:

1- نظرباید زیادباشه.

2-شاید بشه کسی عضوبشه

3-کپی بامنبع(بااینکه من بعضی وقت ها کپی میکنم اما وقتی میگم نصفی از عکسا یعنی بقیه عکسامال خودمه)

4-نظربدندید

همین.برید کیف کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

ميس ليندا
ساعت16:16---25 دی 1391
ســــلام خوبی؟

میخوای به یـك وب عالی بیای؟

یك وبی كه میتونیــ توش هم دانش آموز و هم معلمــ بشی

تازه اگر عضو بشی میتـــونی خودت رشتتو انتخاب كنی!

تازهــ اسپانسرش هم میـــتونی بشیــ !

خیلی وب جالبیهــ

ما منتظرتیمـــ !

حداقل اگر نمیخوایــ عضو بشیـــ بیا یــك نظر بده تـــا بدونیمـــ‌كه اومــــدی

بـــــــای



http://alfea-2.mihanblog.com
پاسخ:باشه عزیزم دارم میایم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ دو شنبه 18 دی 1398برچسب:,| 16:13|وینکسی جون❤(◕‿◕)|